Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Luni, 15 Iun. 2015, 16:23
12
5346

Haosul de pe strada Horea modifică transportul în comun. Ce linii de autobuz sunt afectate

Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a anunţat modificarea a trei linii de autobuz care aveau traseul iniţial pe strada Horea, acesta fiind deviat din cauza lucrărilor la trama stradală.

11203184_834059426682884_71102817483
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Autobuzele direct afectate sunt cele de pe liniile 31, M31 şi 39, care vor avea traseul deviat prin faţa sediului IPJ Cluj, aflat pe strada Traian.

„Ca urmare a lucrărilor de modernizare şi a traficului supraaglomerat de pe strada Horea, pentru a se putea respecta graficele de circulaţie începând cu data de 17 iunie autobuzele liniilor 31, M31 şi 39 vor circula pe traseul P-ţa Gării – Str. Burebista – Str. Traian – P-ţa M. Viteazul. În Piaţa Gării şi pe strada Traian,  autobuzele vor opri în staţiile liniilor 9, 27, 32B, 35”, au anunţat reprezentanţii CTP Cluj.

În aceste condiţii, staţia „Şcoala Horea” va fi desfiinţată temporar. Lucrările pe strada Horea ar urma să fie terminate în jurul datei de 15 septembrie.

Articole din aceeasi categorie
Planetariu Mobil revine la Cluj-Napoca, în perioada 14 – 17 aprilie 2019 cu un spectacol nou "Jumatate de secol de la primul pas pe Luna".
21 Mar. 2019
12:34
0
În cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătățirea infrastructurii rutiere a judeţului, Consiliul Județean (CJ) Cluj a demarat pe drumul judeţean DJ 103M Vâlcele – Rediu - Aiton o serie de lucr
21 Mar. 2019
11:50
0
Asistența Individuală Integrată (AII) reprezintă cea de-a doua etapă a Programului de Prevenție a Diabetului Zaharat de Tip 2 și a Bolilor Civilizației, „înCerc“, un program unic în România, care își
21 Mar. 2019
08:30
0
Gazda ceremoniei de premiere va fi comisarul european Mariya Gabriel, alături de alți lideri ai statelor membre și va avea loc în dimineața zilei de 21 martie, începând cu ora 10.35.
20 Mar. 2019
11:41
0
Săptămâna 11-17 martie a fost dedicată controalelor T.I.S.P.O.L. Seatbelt (acțiunile Poliţiilor Rutiere din Europa, vizând purtarea centurilor de siguranţă de către ocupanţii maşinii).
19 Mar. 2019
08:30
0
Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a Romaniei ca destinatie pentru 365 de zile de vacanta pe an, care cuprinde imagini reprezentative pentru toate formele de turism din tara.
18 Mar. 2019
15:17
0

Post new comment

Comentarii

Cainii latra,Clujul isi reface infrastructura rutiera, cu "golanii " ramasi acasa !Inconvenientele sunt inevitabile ,dar finalul va fi fericit.Lasati politica asta stramba ( haos ? dezastru ? )

Asa-i de 15 iunie!
Ati uitat de memoria lui Eminescu ma ziharistilor de CityNew Cluj, care sunteti!
Mai interesant a fost tanarul ala din Iclod!.....
Ce oameni, ce lume?!?!?!?!....niste epigoni!

Clujene, tin sa-ti mentionez ca oricat ai largi strazile, tot nu va fi suficient spatiu pentru masini. Vestul Europei s-a "batut" de aceasta problema prin anii '60 (observi diferenta de ani de "civilizatie" (dar asa este), din nou, dintre noi si ei?). Ei au gasit solutia. Noi inca o cautam variante, inca vrem sa inventam.
Pentru tine, un exemplu simplu de tot: oricati bani ai avea, la un moment dat, tot nu o sa-ti ajunga. Vei vrea tot mai mult, cheltuielile fiind tot mai mari.
Alt exemplu, autostrazile din America: au cate 6 benzi pe o parte (teoreric au fost bine dimensionate, intr-un spatiu gandit de la zero, nu ca orasul nostru milenar, cu strazi inguste) si tot intalnesti blocaje pe zeci de kilometri.
Ia, cel putin, exemplul din Copehaga (capitala Danemarcei): 50% circula cu bicicleta. Restul... cu restul, adica: autoturisme, transport in comun, taxi, motociclete, pe jos. :-)

lasa constatarea de fapt,care este solutia circumvolutiunilor tale,in rest este rahat.

Ti-am dat un like, ai sesizat foarte bine problema., cu o singura mentiune.
,,Vestul Europei s-a "batut" de aceas ta problema prin anii '60 (observi diferenta de ani de "civilizatie" (dar asa este) “'

In anii '60, tarile mai putin dezvoltate,printre care si Romania, nu aveau atat de multe autovehicule pe drumurile publice. Daca o sa vizionezi filmele de propaganta,o sa observi ca Romania avea foarte multi biciclisti,Oamenii mergeau la fabrica cu bicicleta,cei care locuiau aproape - asta pe timpul verii sau cand conditiile meteo permiteau. Problema noastra a aparut dupa 1989, iar a Clujului, in special, dupa fenomenul Caritas.Mai grava mi se pare problema noilor cartiere sau a celei mai mari comune din Romania- FLORESTIUL.

Multumesc, dar nu fac decat sa transmit mai departe ceea ce am vazut si am citit. Asemenea, un plus si din partea mea.
Da, erau biciclisti foarte multi. Imi aduc aminte de Gherla si Campia Turzii, unde vedeam sute de biciclete lasate la intrarea in fabrici. Nu existau piste nici atunci. Se intelege: din cauza traficului auto scazut, dar foarte necesare: exista si protectia fizica a biciclistului prin delimitarea spatiului circulabil, dar si o protectie psihologica, ca poate merge linistit, fara sa fie atent la toate masinile.
Am dat exemplul acelor ani pentru ca tarile mai dezvoltate au avut aceasta problema atunci, dar cu care ne confruntam noi acum. Desigur, si "dezvoltarea" fara cap a localitatilor a dus, si duce, la o aglomerare fara precedent a traficului. Dar nu se face mai nimic in privinta adoptarii unor solutii. Care exista. Doar trebuie preluate de la altii.

ca sa te linistesti iti propun sa consulti dex-ul despre termenul de imbecil

Sa inceapa distractia! Veste buna pentru bicilisti- a fost delimitat spatiul pentru circulatia bicicletelor prin borduri inalte. Veste proasta pentru automobilisti si motociclisti- au fost ,,vaduviti”' de o banda de circulatie.
@ GELU- nimeni nu poate sa prevada terminarea lucrarilor, mai ales cei de la CTP, nu depinde de ei.

nu depinde de CTP, dar CTP este a primariei. Daca nici ei intre ei nu comunica si nu sunt capabili sa se coordoneze ii cam nasol. Asta arata ca haosul adevarat ii la primarie si in regiile care tin de municipalitate.

Pana cand e valabila modificarea asta? O companie serioasa incepe un astfel de comunicat prin a-si cere scuze, apoi anunta intreg intervalul, nu doar data de la care e valabila schimbarea. Nu e cazul CTP, o companie comunista, condusa de dinozaurul Neag.

din pa***EDITAT***e pentru tine si tu esti un frustrat,oare cine conduce clujul ? ce zici ?
spune-ti doar tie,ok ?

@ doi

Stai jos, ai nota 2. Tine-o doar pentru tine si pentru CTP, ok?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide