Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Luni, 07 Oct. 2013, 09:50
10
4227

Aproape 40 de persoane au murit şi peste 200 au fost rănite grav în accidente rutiere în Cluj. Viteza, principala cauză

Numărul accidentelor grave care au avut loc în primele opt luni ale anului 2013 în Cluj a fost într-o uşoară scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, 37 de persoane au murit în accidentele în care alţi 300 de oameni au fost răniţi.

aproape 40 de persoane au murit si peste 200 au fost ranite grav accidente rutiere cluj.viteza principala cauza1
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Potrivit statisticilor Inspectoratului Judeţean de Poliţie Cluj, în primele opt luni ale anului 2013, pe raza judeţului Cluj s-au înregistrat 215 accidente rutiere grave, cu 27 mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a anului 2012, 28 dintre acestea fiind mortale.

Cele 215 accidente rutiere grave s-au soldat cu decesul a 37 persoane, rănirea gravă a 218 persoane şi rănirea uşoară a 89  persoane.

Principalele cauze ale producerii accidentelor în această perioadă au fost neadaptarea vitezei la condiţiile de drum (20%), traversare neregulamentară pieton (18,6%) şi neacordare prioritate vehicule (8,8%).

Articole din aceeasi categorie
Consiliul Județean Cluj a anunțat transmiterea de către Alin Tișe, președintele instituției, către Comisia Europeană – Direcția Generală de Politică Regională și Urbană precum și către Autoritatea de
21 Noi. 2018
12:10
0
Precipitaţiile căzute sub formă de ninsoare în ultimele 24 de ore au fost scăzute la Cluj, dar din cauza temperaturilor sub zero grade Celsius înregistrate în cursul nopţii unele drumuri judeţene au f
21 Noi. 2018
10:11
0
Vineri, 23 noiembrie, de la oa 19, este anunțată în parcul Poligon de pe strada Tăuțiului din Florești deschiderea Satului lui Moș Crăciun – Florești 2018.
21 Noi. 2018
08:45
0
Trupa Grimus continuă seria de concerte ALTorchestra 100 care marchează 100 de ani de la Marea Unire prin unirea metaforică a două stiluri muzicale diametral opuse: rock alternativ și muzică simfonică
20 Noi. 2018
13:58
0
La acțiunile din luna noiembrie și la cele din primăvara acestui an din cadrul proiectului „Plantăm fapte bune în România” au luat parte alături peste 3.000 de voluntari care au plantat 98,700 de pui
20 Noi. 2018
08:45
1
Serviciul Public Județean Salvamont-Salvaspeo a desfășurat în weekendul recent încheiat un exercițiu de pregătire pentru salvatorii montani și speologi.
19 Noi. 2018
12:55
0

Recomandari

Post new comment

Comentarii

După ce a fost în relație cu Wilson timp de șapte ani, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care am avut-o pentru el, l-am rugat cu totul , Am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema pe cineva online și ea mi-a sugerat să contactez un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care nu crede în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Vroiam să spun o vrăjitoare numită Dr Zuma zuk și i-am trimis un e-mail și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și surprinzător a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat, ca a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică, care ma ajutat cu propria mea problemă și care este diferită de toate cele false acolo. Oricine ar putea avea nevoie de ajutorul vrăjitorului, e-mailul său: spiritualherbalisthealing@gmail.com sau sunați-l la +2348164728160, îl puteți trimite prin e-mail, dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau altceva. CONTACT-L ACUM PENTRU SOLUȚIE LA TOATE PROBLEMELE DUMNEAVOASTRĂ

Cum se implica Politia rutiera in disciplinarea soferilor? In continuare, viteza este neadaptata peste tot, regulile incalcate peste tot, daca ar fi reglementari mai severe si pedepse "la singe" la cei in culpa, credem ca soferii romani s-ar mai europeniza. Ca deocamdata functioneaza ca in Papuashia, iar coruptia, banuim, este in floare si la acest capitol. Ne e rusine si frica sa traim in tara asta in care orice regula se poate incalca!

Bravo liana.Niciodata nu aveam frica sa ma duc undeva, dar acuma in democratie, condus de incapabil, sa faca legi chiar am emoti mari daca ma intorc.NU SUNTEM TARA, NU AVEM CONDUCATORI CI SLUGI LA INALTA POARTA.

Traversarea neregulamentara si neacordarea de prioritate intra in aceeasi categorie si anume la neacordarea de prioritate de catre vinovat, astfel NEATENTZIA E DE DEPARTE PRIMA CAUZA!!!
Pt k sa va spun cv, am mers de peste 1000de ori, (da 1000, nu am gresit 0-urile) cu peste 50kmph peste limita cica admisa prin zina respectiva si nici macar nu am speriat p cineva sau sa trebuiasca sa puna cineva sau eu frana urgenta pt ca am fost atat de atent k ai putea zice ca stateam cu ochii lipiti de parbriz, astfelmergand si cu 120prin localitate/oras eram mult mai putin periculos decat moshii sau prostele adormiti cu loganu la 50 la ora!!!!!!!!!

Care e imbecilul platit d gunoaiele din militie sau chiar e hipnotizat de-adreptul de ei c o scris imbecilitatea asta d titlu???!!!!!!!! Cum viteza ma PROSTULE care ai scris asta, tu creca mergi numa p jos si cu tramvaiu k nu ai fi instare nici cu bitcla sa mergi o statie de autobuz fara sa mori??!!!!!!!!! Viteza neadaptata la conditiile de drum inseamna bucsa dintre scaun si volan proasta k nu si-a dat seama la c se expune, si nu a fost ATENTA la c gropi, noroi sau gheata e in fatza, plus pt k platim accize si impozite si alte talharii d chitantze la stat, STATUL si ADMINISTRATIA DRUMURILOR E DE VINA!!!!!!
In mai toata UE daca dai intr-o groapa in drum si ai calcat un om sau ai lovit o masina ca nu ti-a prins bine frana si te-a aruncat in aceasta, daca aveti toate actele si taxele pt masini la zi, STATUL pe cheltuiala sa va face la amandoi masinile k noi sau va despagubeste!!!!!! ASTA AR INSEMNA CIVILIZATIE SI ECHITATE SI DREPTATE SOCIALA!!!!!!!!!!!

"Numărul accidentelor grave care au avut loc în primele opt luni ale anului 2013 în Cluj a fost într-o uşoară scădere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut."

Alte stiri aparute saptamana trecuta pe acelasi subiect:

"În primele 9 luni ale anului 2013, comparativ cu perioada similară a anului trecut, se observă o scădere a accidentelor rutiere soldate cu victime (-79 accidente, în scădere cu 29% de la 271 la 192), a accidentelor grave (-14 accidente, în scădere cu 17% de la 81 la 67), a accidentelor uşoare (-65 accidente, în scădere cu 34% de la 190 la 125)", spune purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Judeţean de Poliţie Bistriţa-Năsăud, Antonela Pop.

"Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Judeţean de Poliţie Hunedoara, este cel de al patrulea an consecutiv în care se înregistrează scăderi atât în ceea ce privește numărul accidentelor rutiere grave, cât și în ceea ce privește consecințele acestora."
Bun, si atunci de ce obsesia asta cu adoptarea unui nou cod rutier prin HG si determinarea asta a lui Stroe, un ministru de interne aflat la limita intre prostie si dementa, in a mari exagerat cuantumul amenzilor?
Modificari vezi doamne servite noua ca singurele menite ptr a diminua nr mortilor in accidente grave, ceea ce din statistici reiese clar ca s-a redus constant in ultimii 4 ani si fara interventia asta a noului guvern?
Si-atunci statistica publicata tocmai de Ministerul de Interne, nu demasca faptul ca acest nou cod rutier ce se doreste a fi implementat urgent este de fapt doar o masura fiscala menita sa adune bani mai multi la buget prin amenzi majorate exagerat de mult?
Niste ordinari de USL-isti care atunci cand nu mint pe fata, isi mascheaza adevaratele interese ascunse prin masuri vezi doamne luate in interesul nostru!
Si sunt atat de prosti gramada incat nici macar nu-si dau seama ca se dau de gol singuri ca si in acest caz in care fraierul de ministru e contrazis tocmai de raportul cu date statistice concrete venit dintr-o institutie subordonata direct ministerului pe care il conduce!
Buna vorba aia ca astia nici macar nu au nevoie de un partid puternic de opozitie, ca opozitia si-o fac singuri de la o zi la alta doar guvernand...

viteza este o cauza? eu zic sa cautati cauza vitezei...

Pai vedeti ? Si atunci de ce ne "omorati" cu radarele si stati cu "japca" la panda in locurile unde viteza nu este cauza la accident in sensul real al cuvintului ci este o neadaptare la contitiile de drum alunecos, cu pietris, cu mazga sau polei... ( asta inseamna neadaptarea vitezei la conditiile de drum...) si poti intra in sant si sa te rastorni chiar si cu jumatate din limita legala de viteza prevazuta pentru un anumit sector de drum... si unde efectiv cu radarele nu faceti altceva decat "omorati" lumea , o tracasati numai ... si va bateti joc de soferi, de le este "lehamite" cand cineva vede un schipaj al Politiei... si va vede ca un fel de "Bau...Bau" si nicidecum un serviciu aflat in slujba cetateanului... un fel de organ de represiune , in adevaratul sens al cuvantului si v-o spun asta nu din rautate ci din pura observatie si discutie cu "soferimea" in general !
Pentru combaterea vitezei care este cu adevarat cauza la accidente, ar trebui sa actionati cu radarele , acolo unde cu siguranta veti constata doar 2-3-4-7 ... astfel de abateri intr-o zi de lucru... si care cu adevarat sunt cauzele si cauzatorii acestora, nu + 2,3,... 5, 10 km peste 60 km/h ... si care va ocupa ponderea ( poate chiar si 90% ... ) in constatarile pe care le aveti cu aparatele radar !
Vitezele cauzatoare de accidente, se afla in aliniamente care se termina cu niste curbe deosebit de periculoase, ori cu un drum acoperit cu criblura si inafara localitatilor... sau la succesiuni de curbe, unde efectiv, nu am vazut actionand radarele niciodata ... ( asta ca exemplu de sofer vechi si cu o foarte mare experienta la volan prin aceasta Europa...) !
De asemenea, consider ca este prost gantita aprecierea unui accident, dupa "providenta si noroc"... in sensul ca daca pagubele sunt de o anumita valoate in sus, ori daca victimele au o anumita gravitate a leziunilor fizice... astfel ele dupa actuala Dvs reglementare, fiind "grave" sau "usoare"... Eu consider ca trebuie analizate toate accidentele per total, deoarece din orice rasturnare, ori din orice coliziune, pot rezulta si morti si raniti si pagube insemnate, sau doar o simpla zgarietura , sau absolut "nimic"... si ca tine doar de "noroc" si de "paza Lui Dumnezeu" fata de cei implicati... !
Poti muri si cu o viteza de 40 Km / ora, pe un drum cu gheuts, daca te rastorni intr-o rapa si te dai de-a dura cu masina... chiar daca in zona limita legala de viteza este mult mai mare de atat...
Nu stiu daca am fost bine inteles, ca nu sunt "Gica Contra" impotriva Politiei si a masurilor politienesti, in nici un caz, dar am senzatia ca inactivitatea ori ineficienta politiei, se ascunde dupa niste statistici, care nu au nici o relevanta... si ar trebui reorinetata aceasta activitate, acest mod de gandire mult "depasit"... si care nu mai este de actualitate si nu prea are curaj lumea sa v-o "spuna"... !
Imi cer scuze daca cineva se simte "ofensat" si efectiv am facut aceste observatii, in sens constructiv.

ce prost esti! nu te doare?

spui asta privind in oglinda, este?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide