Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Marţi, 19 Iun. 2012, 22:29
0
11287

Echipa Artwork promovează Cetatea Alba Carolina

Echipa “Artwork” formată din liceeni de la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” din Alba Iulia, având ca lider pe Ileana Dan şi membri pe Marina Bobeşi şi Lavinia Balea, împreună cu alţi nouă voluntari din cadrul aceluiaşi liceu (din clasele a IX-a, respectiv a XI-a), cu sprijinul organizaţiei-gazdă Asociaţia RYMA, anunţă finalizarea implementării proiectului „Atelier de creatie produse personalizate pentru promovarea Cetăţii Alba Carolina”.

5727_
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Proiectul a fost finanţat de Fundaţia Comunitară Alba cu suma de 2.440 lei, în cadrul Programului YouthBank ce are ca principali parteneri locali Primăria Municipiului Alba Iulia şi Consiliul Local, iar ca parteneri naţionali Asociaţia pentru Relaţii Comunitare şi Banca Comercială Română.

"Proiectul de faţă a pornit de la dragostea şi mândria noastră că suntem albaiulieni şi şi-a propus crearea şi vânzarea unor produse personalizate pentru promovarea turismului în Cetatea Alba Carolina. Atelierul de creaţie a fost găzduit de Info Point-ul din spaţiile RYMA, iar vânzarea produselor s-a realizat aici, dar şi în alte locaţii din perimetrul Cetăţii, cu ocazia unor evenimente importante care s-au desfăşurat aici", a explicat Ileana Dan.

Au fost confecţionate 279 de obiecte personalizate dintre cele mai diverse, pentru promovarea municipiului Alba Iulia: căni, tricouri, puzzle-uri, steguleţe, magneţi de frigider, mouse pad-uri, brelocuri, suport pentru pahare, brichete sau tablouri ceramice. Machetele propuse pentru personalizare au ca tematică Cetatea Alba Carolina, iar produsele menţionate pot fi în continuare achiziţionate de la Info Point-ul RYMA sau în cadrul evenimentelor, din zonele comericale special amenajate în Cetate. Profitul obţinut din vânzarea acestor produse va fi reinvestit, în scopul autofinanţării activităţii.

"Beneficiarii proiectului sunt în primul rând turiştii care vizitează Alba Iulia, dar şţi locuitorii oraşului. Am pornit de la ideea să ajutăm la promovarea turistică a oraşului nostru, deoarece o dezvoltare turistică contribuie la prosperitatea economică şi culturală a oraşului în care trăim. Suvenirurile reprezintă practic o carte de vizită a locului vizitat şi ele sunt răspândite pretutindeni de către turişti, care au un rol deosebit de important în promovarea imaginii oraşului. Produsele personalizate sunt cât se poate de originale, dar ancorate în istoria şi valorile oraşului şi se doresc a fi o alternativă reală la suvenirurile tip kitsch care nu au relevanţă pentru specificul oraşului. 

Sperăm ca tot mai multe persoane, instituţii, şcoli, ONG-uri, etc. să se implice alături de noi în promovarea oraşului. Cea mai mare implicare poate veni totuşi de la albaiulieni. Vă aşteptăm să vedeţi şi să cumpăraţi produsele noastre şi nu uitaţi să spuneţi şi celorlaţi despre ele. La o plimbare prin Cetatea Alba Carolina, în timp ce le arătaţi minunata noastră cetate prietenilor sau rudelor care vă vizitează, nu uitaţi să treceţi pe la InfoPoint-ul RYMA de unde îşi pot cumpăra suveniruri. Astfel deveniţi şi dumneavoastră parte din procesul de promovare a Cetăţii Alba Carolina şi veţi dovedi că, printr-un minim de implicare, puteţi îmbunătăţi viaţa comunităţii şi a întregului oraş prin promovarea laturii sale turistice.

Prin realizarea acestor produse vrem să demonstrăm că şi noi, liceenii, suntem capabili să realizăm lucruri durabile şi inovatoare pentru societatea în care trăim şi invităm pe oricine să ni se alăture cu idei sau sugestii pentru promovarea şi pe viitor a oraşului nostru", a mai spus liderul echipei Artwork.

I.S.

Foto: I.D.

 

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
5
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide