Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Sâmbătă, 23 Ian. 2016, 11:20
47
6562

Unirea Principatelor Române, sărbătorită cu focuri de artificii la Cluj

Clujenii vor avea parte de un program special duminică, 24 Ianuarie, cu ocazia aniversării a 157 de ani de la înfaptuirea Unirii Principatelor Române.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Primăria organizează duminică în Piaţa Unirii, de la ora 16.00, un spectacol folcloric cu ocazia împlinirii a 157 de ani de la Unirea Principatelor Române. Pe scenă vor Ioana Şteţco, Ionuţ Koblicska, Vlăduţa Lupău, Silviu Adrian Popa, Lucia Potra, Ansamblul folcloric „Dor Transilvan”, Amalia Chiper, Felix Gălan, Ioan Dordoi, Adriana Anghel, Tudor Furdui Iancu şi Ovidiu Purdea Şomes. Spectacolul va fi acompaniat de Orchestra „Regal Transilvan”.

Programul dedicat Zilei de 24 Ianuarie se va încheia cu un spectacol de artificii, care va începe la ora 20.00.

În 24 Ianuarie, intrarea pe patinoarul amenajat în Piaţa Unirii va fi liberă.

 

Articole din aceeasi categorie
Marți, 23 aprilie, cei care se prezintă cu o carte la intrarea în Grădina Botanică „Alexandru Borza” din Cluj-Napoca pot vizita obiectivul fără să mai plătească bilet.
06 Apr. 2019
10:05
0
Primarul Emil Boc a anunțat recent că bugetul din acest an al municipiului Cluj-Napoca va avea o pierdere de 20 de milioane de euro, lucru care va afecta proiectele de investiţii.
04 Apr. 2019
10:46
0
Miercuri, 3 martie, începând cu ora 10.00, va avea loc un nou exercițiu “Miercurea Alarmelor”, după cum au anunțat cei de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Cluj,
03 Apr. 2019
10:09
0
De Ziua Jandarmeriei Române, în zona casinoului din Parcul Central din Cluj-Napoca va avea loc miercuri, 3 aprilie, cu prilejul sărbătoririi Zilei Jandarmeriei mai multe manifestări dedicate acestui
02 Apr. 2019
12:24
2
Compania de Apă Someș SA a anunțat întreruperea furnizării apei potabile în mai multe zone ale municipiilor Cluj-Napoca și Dej.
02 Apr. 2019
10:04
0
Oficialii Primăriei Municipiului Cluj-Napoca au anunțat că miercuri, 3 aprilie, podul Porțelanului se va închide circulației, în vederea continuării lucrărilor demarate și pentru siguranța traficului
02 Apr. 2019
08:30
0

Post new comment

Comentarii

Germanul Tomm Trangott scria: „Românii locuiesc şi azi acolo unde acum 17 secole au locuit strămoşii lor; popoarele au venit unele după altele,… dar niciunul n-a putut să infirme existenţa naţională a românismului. Hoardele popoarelor, care au părăsit ţara lor spre a emigra, au pierit ca norii la soare, dar românismul … îşi păstrează terenul moştenit de la strămoşii săi, că „apa trece pietrele rămân” (Bonn, 1891).

der Welt"... In 1891 România împlinea venerabila vârstá de ...32 de ani.
Aktualisiren: "apa trece bolovanii rámân"

ha ha meriti sa fi supt de "artista" buzura a poporului nou pt comentariul asta ha ha dar daca vrei sa te adapi la adevarata istorie a opincarilor ea se afla scrisa in arhivele de la Budapesta

Bozgorasii asiatici cu atitudine de superioritate mor de ciuda ca Transilvania majoritar latin-romaneasca nu a picat in mainile lor s-o maghiarizeze toata asa cum au facut si cu germanii din ungaria de exemplu, orasul majoritar german Budapesta.. mor de ciuda bozgorasii si urasc din suflet tot ce este latin sau romanesc ! Ei sunt si vor fi pentru totdeauna dusmani de moarte ai romanilor si-a statului roman !

The Magyarization of Budapest was rapid[41] and it implied not only the assimilation of the old inhabitants, but also the Magyarization of the immigrants. In the capital of Hungary, in 1850 56% of the residents were Germans and only 33% Hungarians, and in 1910 almost 90% declared themselves Magyars.[42] This evolution had benefic influence to the Hungarian culture and literature.[41]
According to census data, the Hungarian population of Transylvania increased from 24.9% in 1869 to 31.6% in 1910. In the same time, the percentage of Romanian population decreased from 59.0% to 53.8% and the percentage of German population decreased from 11.9% to 10.7%. Changes were more significant in cities with predominantly German and Romanian population. For example, the percentage of Hungarian population increased in Braşov from 13.4% in 1850 to 43.43% in 1910, meanwhile the Romanian population decreased from 40% to 28.71% and the German population from 40.8% to 26.41%
In 1910, Sopron had 51% Germans, 44.3% Hungarians. In 2001, the city had 92.8% Hungarians, 3.5% Germans.

Singura problema a teoriei tale e ca atunci cand ungurii foloseau latina ca si limba oficiala, in vechiul regat se folosea slavona sau greaca, ca sa nu mai zicem ca se scria cu chirilice. Daca nu era Transilvania in Ungaria atatea mii de ani ci impreuna cu celelalte principate romane, acum scriam cu chirilice prietene (miscarile iluministe au fost ardelene si inspirate din ceea ce se intampla in Austro-Ungaria, ca in Moldova si Tara Romaneasca modelele erau fanariotii/turcii). Iar biserica care a facilitat trecerea romanilor la latinitate a fost cea greco-catolica, care a fost calea de mijloc intre catolicismul ungurilor/nemtilor din Ardeal si ortodoxismul romanilor ... ca altfel Mama Rusia scria pe noi si acum (BOR a folosit alfabetul chirilic si calendarul vechi pana prin 1920!).

Amuzant! Te distrezi bine cu idul furat de la mine si postand in numele meu? Stii cine sint eu? Ia spune cu ce ma ocup daca esti cu adevarat DanT? Nu am nimic impotriva maghiarilor dar din cauza celor de teapa ta parca incep sa am.

Corectura: "Daca nu era Transilvania in Ungaria atatea mii de ani" ... am vrut sa zic sute de ani.

Eşti foarte greu de cap ! Tăt mereu cauţi aşchia din ochii ungurilor,dar parul din ochii românilor,adică din ochii tăi,nu-l vezi ! Normal,din cauza parului.N-am vrut să-i zâc botă,că-i pe maghiară.Tot ce zăci,e drept. Mai ales că-i susţinut de date. Datele.... cum spuneau ăia dăştepţi....voi numai votaţi,că pe urmă noi numărăm, voturile.La recesământ,la fel. Vecinii mei ,din clanul Gabor,ca să nu supere pe nimeni,s-au declarat cetăţeni români,de etnie romă,vorbitori de limba maghiară, de confesiune penticostală.Asta e !Să continuăm tăt cu d- ale noastre! De trei ani ne tot fluturi procentele şi anii,prin faţa ochilor.Să nu ne ciumurlim,mai bagi câte-o -njurătură,perversităţi,alintări,gen bozgoraş,etc.Hai să nu ne mai uităm la Budapesta sau Sopron,că ăia-s duşmani. Să ne uităm noi, la fraţii noştrii,aici acasă . La recesământul din 1930,făcut,nu ştim cum,de statul Român,........,mai zâc sau te uiţi tu..... Hai te rog,fă-ne o copie, cu datele recesământului şi când postez vreo prostie ,flutură-m-il pe sub nas. De n-o faci tu,o fac eu şi de căte ori postezi ceva ,ţi-o bag ca replică. Hai te rog ! Curaj ! 1930 România Mare ,cu 72 % români

https://ro.wikipedia.org/wiki/Recens%C4%83m%C3%A2ntul_din_1930#/media/Fi...

In 1930 Romania detinea doar teritorii majoritar romanesti mai putin nordul Bucovinei si sudul Dobrogei, Harghita si Covasna fiind o enclava majoritar ungureasca in mijlocul Romaniei ce nu avea cum sa fie altceva decat parte a acestei tari. Si atunci care e problema cu Romania anilor 30 daca toate teritoriile erau majoritar romanesti in afara de cele doua regiuni mentionate mai sus de marime foarte redusa ? Prietene ungur Romania are dreptul la toate teritoriile majoritar romanesti, la fel cu Ungaria are dreptul la toate teritoriile majoritar unguresti.. nu la imperiile voastre mult visate in care sa asupriti si sa maghiarizati populatiile non-unguresti !

Da ! Deci ,dacă Romănia avea şi are dreptul la teritoriile în care populaţia românească era,este majoritară,cine vă dă dreptul să-i eliminaţi pe ceilalţi?Cu ce drept ignoraţi istoria minorităţilor ?Că doar simplul fapt,c-aţi ajuns români şi v-aţi trezit şi c-o ţară,vă dă doar dreptul să tăceţi şi să -i mulţumiţi cuiva,celui di sus,Franţei,Angliei,conjuncturii,sorţii sau cui vreţi voi. Repet,dacă n-ai înţeles: aţi ajuns români. Gigi se justifică cu un citat, de-al unui german. Ce-o ştiut germanul,ce ştie Gigi ? Că dacii au fost imuni la sperma romană,la biciul lui dumnezeu,la zecile popoare migratoare,ciumă,holeră,tătari,turci şi alte pandemii şi dezastre -secete,foamete,perioade glaciare ? Unde au fost acei falnici sau jalnici locuitori ,numiţi vorbitori de valahă --un mic detaliu,care contează mult--, la invazia tătară.Trimisului din Vatican,ia trebuit câteva săptămâni de căutări,prin tot Ardealul,pân-ce a găsit nişte supraviţuitori tocmai la Frata-Cluj. Prea puţini au supravieţuit. Dar regii Ungariei au avut nevoie de supuşi. Secolele XIII-XIV sunt cele de formare a naţiunilor ardelene. Limba oficială era latina. Normal că cehii din Vişinel,uzii din Sănpetru,ruşii din Orosia,armenii din Urmeniş,bulgarii din Nandra,etc,etc,ajung să fie consideraţi valahi.Nu-s fantezii . Căutaţi istoriile localităţilor ardelene,dar nu pe româneşte. Când istoria scrisă e susţinută şi de probe arheologice dar şi de mai recentul studiu al genomului romănesc,chiar că ,cum spuneam mai devreme,tăceţi din gură şi fiiţi mai toleranţi. România, e o ţară de bozgori.

PT betzul
Mai ia niste calmante, niste DIAZEPAM si MORFINA, mai omule, ca esti dus rau, ce tot ai de tat il imboldesti pe "EU" ca un p o s e d a t cu frustrarile tale: Hai te rog , ţi-o bag , fă-ne ,flutură-m-il , De n-o faci , Curaj!, Hai te rog!(de doua ori) etc etc...
Esti bolnav, ma omule, tu nu te vezi...?
Si ti-ar ajuta tare mult daca ai putea sa te vezi pe tine insuti macar o singura clipa prin ochii celorlalti cititori! Te-ar trece fiorii...

Te roade rau cancerul, nene...! Au dreptate medicii. Iar ai sarit ca muscat de sarpe sa raspunzi!

mda... il ustura chestiunea, uite-te numai si la cate semne de exclamatie a folosit

De la Cluj-Napoca, adresez tuturor românilor un salut de pace, frățietate și demnitate național-românească! La Mulți Ani, fraților!

Io republic aici concluzia specialistilor, pentru ca voi incercati sa va incalecati unu pe altu si s-o faceti pierduta:

Rezident psihiatru@ betzi

Imi pare rău dar trebuie să-i dau și eu dreptate. Pt că citesc ce scrii când mă plictisesc in gărzile mele și 95% sunt fanteziile unui om fără școală și neimplinit, ți-ai construit singur o lume a ta unde nu te contrazice nimeni, lume in care trăiești rupt de realitate și in care "descoperi" numai ce iți convine și iți oferi tie insuți "răspunsuri" "reale" și "adevăruri" pe care le interpretezi cum iți place și cu care pe urmă, orgasmic, cazi de acord numai tu. La fel, zâmbetele politicoase și comentariile celor cu care te mai saluți le interpretezi in mintea ta ca pe incă o confirmare a "filosofiei" tale personale.
Frustrarea adâncă se citește cu ușurința in toate commenturile tale, dar și după felul in care sari ca ars să dai replici, -pentru că te doare...!!
Chiar și aici scrii cu"y"-uri, intr-o incercare eșuată de caterincă, de ce? -ca să incerci să ascunzi după o perdea de fum ce-i in sufletul tău cu adevărat, acidul care te macină incet, dar sigur, dedesubt. Altminteri ai fi scris ca restul oamenilor normali, cărora nu le pasă.
Sint semnele bolii psihice dar mai ales a bolii sufletului -unde ceva, probabil neimplinirea asta fără leac cu Ardealul- te mănâncă pe dinauntru, poate chiar fără sa-ți dai seama, ca un cancer care nu se va mai vindeca niciodată.

Comentariul meu de ieri, are 0 aprecieri pozitive şi 9 negative. Să fiu oare şi sadomasochist,dacă spun că-mi place. Paranoic ,dacă neg că ai dreptate.Narcisist ,dacă mă simt bun şi deştept,ca Don Quijote.Da ,ai dreptate ! Pe scurt ,sunt un Quasimodo. Închis în lumea mea,unde nu mă contrazice nimeni,unde am totdeauna dreptate. Din turnul meu de fantezie,mai cobor printre oameni. La ăştyia ,de câmpie,pe care-i doare-n cot de civilizaţie,şi care la un pahar de vegyeş,la căpcădău,vorbesc numai în caterincă.E limba veche ardeleană,vorbită şi înţeleasă de toate etniile conlocuitoare.Este limba pomenită de Stefan Ludvig Roth,ca fiind limba română. Adică a majorităţi,dacă putem spune, pentru anii 1800 ,la 52 % din prostime,majoritate.Da ! Da ! Mă doare ! Urlu de durere ! Pentru că s-a format un precedent. Şi dacă tot e sărbătoare,să ne aducem aminte motivul. 157 de ani are planul de eliminare a minorităţilor etnice,rasiale,culturale,religioase.Ai spune că e o fantezie .Nu,e un proiect foarte bine gândit şi elaborat. A început cu Şcoala Ardeleană,în frunte cu Samuil Micu,Gheorghe Şincai,Petru Maior,urmaţi de paşoptişti,care înflăcăraţi de un romantism exagerat şi în lipsa cunoaşterii trecutului,chiar propriu,au declanşat un program de suprimare şi eliminare a 48 % din populaţia conlocuitoare.Rupt de realitate e şi satul Budiu,Budăi,din maghiară Bodon.Rebotezat în Alexandru Papiu Ilarian după numitul Maruzian Alexandru.Stau şi mă-ntreb ! Căt de frustrat ,adânc frustrat,bolnav psihic,sufleteşte, a trăit Ilarianul -fericitul- Papiu Şandor,într-o comunitate unde nu era majoritar? Ce lipsă de identitate l-a indemnat, să dorească răul, pentru consătenii lui maghiari? Să se fi supărat pe ei,că-i spuneau pappfiu,copilul preotului? Nu cred,dimpotrivă,cănd renunţă la numele de Maruzian,mândru-şi alege ca nume de familie,nu Pop ci Papiu. Ilarian pe deasupra. Adică era fericit. Acum,întrebarea ! Era frustrat,bolnav sau fericit ? Tu eşti expertul !Ai putea să-i faci paşoptistului, un profil psihologic ? Nu cred ! Nu cred,pentru că habar n-ai de mediul social în care a trăit.Pentru românii din zonă,tot Budăi a rămas numele satului şi dincol de deal e tot Săcal,nu Bărboşi,cum ar vrea autorităţile.Acolo,mai exact aici ,se vorbeşte cu ny,ty,gy,nu dintr-o încercare eşuată........ci din mândrie naţională. Aici dacă spui gyeal-deal,nyinyic-nimic,tyină-noroi,gyufă-chibrit,anyiroase-miroase,gyincolo-dincolo,etc,etc,.....înseamnă că eşti argyelyean.Dacă nu eştyi gye acord,înseamnă că eştyi venyitură.Na,c-am zâs-o! Şâ n-o mai da pe rezidentul nevinovat ! Săracu Pruteanu a murit de mult,tot cu obsesia lui de a moderniza, latinizând, limba româna. Eşti boşorog ,probabil într-un pat,la spital. Păcat !Ai reuşit să scrii zeci de rânduri,fără să jigneşti şi fără să-njuri .Respectele mele ! Pentru mine,să nu tă f.ută grija . Apropo de cancer,nu vreau să mor sănătos !

Din nou incerci sa manipulezi, spui ca 48% din populatia Transilvaniei nu erau romani, cea ce nu este adevarat, in 1910 s-a inregistrat cel mai scazut numar de romani exact 53.8% cea ce inseamna ca ceilati la un loc erau 46.2% si nu 48% cum scri tu dar si asta dupa zeci de ani de maghiarizare fortata. In 1910 fiind inregistrat si cel mai ridicat procent de unguri vreodata in Transylvania de 31% incluzand evreii vorbitori de maghiara datorita zecilor de ani de maghiarizare fortata. Sau perioada aia pe tine nu te deranjeaza, nu te deranjeaza daca germanii romanii ***EDITAT***ii evreii erau maghiarizati fortat nu ? Aia chiar iti place !

Prietene bozgoras la primul recensamant pe limba din 1869 s-au inregistrat 59% romani si doar 24% unguri !

The Magyarization of Budapest was rapid[41] and it implied not only the assimilation of the old inhabitants, but also the Magyarization of the immigrants. In the capital of Hungary, in 1850 56% of the residents were Germans and only 33% Hungarians, and in 1910 almost 90% declared themselves Magyars.[42] This evolution had benefic influence to the Hungarian culture and literature.[41]
According to census data, the Hungarian population of Transylvania increased from 24.9% in 1869 to 31.6% in 1910. In the same time, the percentage of Romanian population decreased from 59.0% to 53.8% and the percentage of German population decreased from 11.9% to 10.7%. Changes were more significant in cities with predominantly German and Romanian population. For example, the percentage of Hungarian population increased in Braşov from 13.4% in 1850 to 43.43% in 1910, meanwhile the Romanian population decreased from 40% to 28.71% and the German population from 40.8% to 26.41%
In 1910, Sopron had 51% Germans, 44.3% Hungarians. In 2001, the city had 92.8% Hungarians, 3.5% Germans.

Nu urli tu draga unguras de durere si pentru maghiarizarea fortata a germanilor din ungaria ? Nu urli tu draga unguras de durere si pentru orasul german Budapesta maghiarizat fortat ? Nu urli tu de durere si pentru orasul german Sopron maghirizat fortat ? pentru toti germanii din ungaria maghiarizati fortat ? Nu urli de durere pentru romanii din harghita si covasna agresati de ungurii secui si fortati sa se maghiarizeze ??

The Magyarization of Budapest was rapid[41] and it implied not only the assimilation of the old inhabitants, but also the Magyarization of the immigrants. In the capital of Hungary, in 1850 56% of the residents were Germans and only 33% Hungarians, and in 1910 almost 90% declared themselves Magyars.[42] This evolution had benefic influence to the Hungarian culture and literature.[41]

According to census data, the Hungarian population of Transylvania increased from 24.9% in 1869 to 31.6% in 1910. In the same time, the percentage of Romanian population decreased from 59.0% to 53.8% and the percentage of German population decreased from 11.9% to 10.7%. Changes were more significant in cities with predominantly German and Romanian population. For example, the percentage of Hungarian population increased in Braşov from 13.4% in 1850 to 43.43% in 1910, meanwhile the Romanian population decreased from 40% to 28.71% and the German population from 40.8% to 26.41%

In 1910, Sopron had 51% Germans, 44.3% Hungarians. In 2001, the city had 92.8% Hungarians, 3.5% Germans.

Nu-i frumos sa te bucuri de raul moldovenilor cu artificii

nu i frumos ! da daca ei is prosti, lasa i sa se bucure ; oricum pe aia i o facut mai repede romini

Câștigați bani chiar acum, din prima lună! Cel puțin 100-285 de euro lunar ! Căutăm urgent persoane serioase care să colaboreze cu noi într-o activitate simplă, în timpul liber sau full-time. Câștiguri imediate, de cel puțin 100 de euro lunar (part-time) sau cel puțin 285 euro lunar (full-time). Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, cereți informații la adresa de e-mail:cristy_byk@yahoo.com

in foarte curind Ardealul se va intoarce la patria mama iar boborul de vlahi va fi escortat de militieni dincolo de munti si atunci se va tine Adevarata Sarbatoare

Prietene bozgoras aveti internet la psihiatrie ?

Ce legatura are Transilvania cu unirea principatelor, Moldova cu Tara Romaneasca din 1859 ?

Oare de ce crezi tu cá-i asa pliná Napoca de moldoveni si olteni ?

Oare de ce e Clujul asa plin de bozgorasi turco-unguri veniti din harghita si covasna ? De ce e Panonia europeana asa plina de asiatici veniti de dupa Urali ?

prin Oltenia sá vezi acolo care nu-s turcizati. Doar tzáganizatii (cá alte specii nu prea existá) si dacá apuci sá vezi si Panonia vei avea surpriza sa descoperi ca asiaticii aia "veniti de dupa Urali" au reusit sá deviná mult mai europenizati decât tzopârlanii tai balkanici.
Ei au facut PRIMA cale ferata "din România", prima hidro-termo centralá, primul oras iluminat electric (chiar din lume) etc. iar acum se face în Transilvania mioriticá ULTIMA autostradá din România. (52 de km în doar ...12 ani)
JALNICI este cel mai frumos eufemism pe care pot sá vi-l acord má EuROPENII lu' peste.

ha ha unu din astia chiar nea caisa florin mare actor mare, in realitate VINITURA de moldovean inputit, dar nah, cite nu stie boborul asta

cel mai mare actor al rominilor pe care romini il cunosc ca fiind din Ardeal e de fapt nascut la Cluj de măsa moldoveanca si tatsu tat moldovean
am avut o experienta cind inca traiam acolo; cumparasem de la un moldovean lemne si omu si o trimis apoi consoarta sa nasca in Cluj desi ei traiau in Moldova; mi o zis ca asa copilu va avea portile deschise ca i clujean( ma rog cluj-napocist)

poate ma repatriez si io ca tine esti la Debrecen, Gyöngyös, sau unde, oricum de o mie de ori mai bine acolo decit la ca catul de aici poate esim la un barackpálinka m ar bucura

Pentru voi bozgorasii asiatici e mai bine in panonia europeana ocupata de neamul vostru asiatic pentru ca acum va invadeaza si fratii vostri asiatici musulmani.. acolo e locul vostru cu fratii vostrii turci afgani si sirieni la un loc doar voi asiatici nu aici intre latini europeni ca voi sunteti asiatici nu europeni ca noi !

Stai linistit ca nu sint maghiarii superiori, nici mai buni ca noi, nici mai uniti ca noi. L-a intrebat ceva si nu-i raspunde, daca esti atent, mai buna dovada ca asta chiar sub nasul tau nu exista. Nici ei intre ei n-au incredere unul in altul, asa ca pica toate teoriile astea cu superioritatea lor...

Ah, iar are unul crize de identitate si se crede ... eu. Desi, culmea, de data asta a uitat sa injure ... ca de obicei cand iau numele meu se apuca si scriu injuraturi.

Ungure, cine e DanT? Cine sint si cu ce ma ocup? Ia sa vedem!

fa o vizita la Budapesta domnule dan t ; o poti compara cu bucuresti ? la nr de locuitori, ha ha

Din nou, acelasi DanT dublura mea ... evident ca n-ai ce compara intre Budapesta si Bucuresti, Budapesta e oras de top 10 in Europa in majoritatea topurilor de turism, Bucuresti nu intra in top 100 (la fel cum nici Clujul nu intra). Dar are si Bucurestiul partile lui frumoase, nu neg asta. Ca turist insa, alegerea e foarte usoara intre cele doua.

Daca esti cu adevarat DanT, spune cine sint eu si cu ce ma ocup, ungure !

Mersi. Nu am nevoie. Nu ma intereseaza sa vad datornici la banci si tarife umflate artificial in orase din fostul lagar socialist. De fapt, Budapesta este singurul oras, restul sint targuri. De la Viena incolo, iti recomand si tie sa vizitezi, poate o sa lepezi ochelarii de cal.

Înteresant ! Ia să vedem ! Încep să mă obişnuiesc cu cenzura !Subiectul? Mica unire. Ce treabă avem noi ,cu ea ? Hmm ... ! Cum ar zâce unii,pe aici.din respect pentru venyituri. Îi sărbătoarea răgăţenilor,a valahilor şi moldovenilor. Cuvântul valah,comform Academiei Române, e un calc lingvistic, o teorie începuta de Şcoala Ardeleană,care şi-a făcut un fix cu latinizarea limbii vorbite, pe actualul teritoriu a României.Moldova,nu e tot un calcul ? Nu e de pe vremea goţilor ? Sau o fi fost înconjurată cu pălanturi,pe vremea dacilor,ca o cetate şi io zâs Moldava ? Mai ştii ? Trebe să mă uit la Extratereştri Antici,că ăia le ştiu pe toate! a, A ---toate,poate,oare,estea-s de pe vremea dacilor,numai că le-o folosit sciţii---bozgorii dacilor.

Vei fi oale si ulcele iar Ardealul tot romanesc va fi, te doare rau si te roade asta pe dinauntru, ashe-i?...

Dutye mă !Na nu mă-nyebunyi ! Gyin-potrivă. Mă gyistrez. Ştyiai că Dimitrie Cantemir ,amu-s mulţi ani,încerca să prostească boborul,că heleşteu e un cuvânt dac. Na ! N-a fost primul,dar nici ultimul. Sincer ,mă roade şi doare,că nu ştiu ,care e poziţia oficială a lingviştilor sau a Academiei Române,privind litera a,A de la oameni,podoabe,moale. Poate eşti învăţătoare sau profesoară şi ne dai nişte explicaţii lămuritoare.

natia asta romina construita artificial nu are mult viitor
poti sa observi ca si azi statul plateste o multime care au sarcina sa rominizeze prin orice manipulare si minciuna ; e o dovada ca se teme sa nu piarda trendul

Prietene bozgoras asiatic aveti internet la psihiatrie ?

care-i traba ma bozgorilor ma, care-i treaba, v-o dati pe la spate unul la altul prin subsolurile citynews? ati vazut ce spun de voi doctorii ?

Imi pare rău dar trebuie să-i dau și eu dreptate. Pt că citesc ce scrii când mă plictisesc in gărzile mele și 95% sunt fanteziile unui om fără școală și neimplinit, ți-ai construit singur o lume a ta unde nu te contrazice nimeni, lume in care trăiești rupt de realitate și in care "descoperi" numai ce iți convine și iți oferi tie insuți "răspunsuri" "reale" și "adevăruri" pe care le interpretezi cum iți place și cu care pe urmă, orgasmic, cazi de acord numai tu. La fel, zâmbetele politicoase și comentariile celor cu care te mai saluți le interpretezi in mintea ta ca pe incă o confirmare a "filosofiei" tale personale.
Frustrarea adâncă se citește cu ușurința in toate commenturile tale, dar și după felul in care sari ca ars să dai replici, -pentru că te doare...!!
Chiar și aici scrii cu"y"-uri, intr-o incercare eșuată de caterincă, de ce? -ca să incerci să ascunzi după o perdea de fum ce-i in sufletul tău cu adevărat, acidul care te macină incet, dar sigur, dedesubt. Altminteri ai fi scris ca restul oamenilor normali, cărora nu le pasă.
Sint semnele bolii psihice dar mai ales a bolii sufletului -unde ceva, probabil neimplinirea asta fără leac cu Ardealul- te mănâncă pe dinauntru, poate chiar fără sa-ți dai seama, ca un cancer care nu se va mai vindeca niciodată.

Esti mult mai prost decat crezi tu.

-Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata globala.
-Proiectul este lansat de curand si are mari perspective.
-NU este necesara niciun fel de experienta!
-Asiguram suport si logistica in desfasurarea activitatii.
-Lucrati intr-un mediu placut, proactiv.
-Principala atributie este mentinerea unei evidente a ofertelor prospectante si actualizate zilnic.
-Oferim sanse reale de avansare in cariera!
-Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal, cu posibilitatea unor bonusuri substantiale.
-Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere.
-Programul de lucru este flexibil.
-Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor.
-Sunt suficiente studiile medii.
-Cerem cunostinte minime de operare pe internet, de lucru cu fisiere word si pdf si navigare online.
-Solicitati acum mai multe detalii la una dintre adresele noastre de email: cosminstoica2015@yahoo.com

Cerinte:
- cunostinte despre utilizarea Internetului
- cunostinte despre Word si Excel
- perseverenta, ambitie si dorinta de a reusi intr-un domeniu nou
- posibilitatea de a lucra minim 3 ore pe zi

Important:
Pentru informatii suplimentare trimiteti "info" la: cosminstoica2015@yahoo.com

Oferte:
-oferim instruire gratuita
-contract
-scrisoare de recomandare pentru persoanele interesate de aceasta
-posibilitatea de a lucra de acasa

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide