Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Luni, 31 Dec. 2012, 08:45
0
4308

Dilatare spaţială: Renault Clio IV Grandtour

Combiul de clasă mică de la Renault este surprinzător ca şi concept al capacităţii de transport, francezii reuşind să facă minuni dacă amintim lungimea versiunii Clio IV Grandtour de doar 4,26 metri.

dilatare spatiala renault clio iv grandtour
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Elongarea consolei spate cu 20 cm a condus la un supliment de volum al portbagajului versiunii Clio Grandtour de peste 130 de litri comparativ cu citadina Clio4 în cinci uşi. Astfel, portbagajul atinge în cazul versiunii break valoarea de 440 de litri, spaţiu ce se poate extinde la 1.300 de litri prin afectarea banchetei spate. Şi nu e doar atât. În Renault Clio IV Grandtour se poate obţine o suprafaţă şi mai mare pentru transportarea obiectelor lungi, găselniţa francezilor fiind proiectarea scaunului pasagerului faţă cu posibilitatea rabatării sale complete, rezultând astfel o suprafaţă lungă şi netedă, cu o planeitate identică cu podeaua portbagajului.

Designul lui Clio IV Grandtour este axat pe linii moderne şi elegante, atât caroseria cât şi interiorul acestuia având o personalitate puternică.

Suprafaţa vitrată laterală este dilatată în dreptul locurilor frontale, urmând a se restrânge treptat spre spate, pe măsură ce plafonul teşit şi muchia laterală de la nivelul portierelor par a pune presiune pe aceasta. Sub nivelul geamurilor laterale ale portbagajului a apărut o discretă evazare a aripilor, plasată în continuarea stopurilor ce se prelungesc mult şi pe laterale. Montanţii hayonului par a lipsi, fiind elegant disimulaţi asemnenea celorlalţi stâlpi vopsiţi în negru.

Entry-level-ul pentru motoare este benzinarul 1.2 16V de 75 CP şi un cuplu motor de 107 Nm livrat la 4.250 rpm. Animat de această unitate de bază, Clio IV Grandtour va atinge o viteză maximă de 167 km/h, consumul fiind restrâns la 5,5 litri de benzină la sută.

Asemenea Clio IV hatchback, breakul adoptă sub capotă propulsoare pe benzină de tip TCe de generaţie nouă. Micul agregat în trei cilindri TCe90 are o capacitate de 900 cmc, este supraalimentat prin turbină, dezvoltă 90 CP, un cuplu motor de 135 Nm, se mulţumeşte la consum cu doar 4,3 litri de benzină şi are emisii de carbon în jur de 100 grame la km. Clio IV Grandtour atinge pe baza micului propulsor o viteză maximă de 180 km/h.

În gama Clio IV Grandtour va exista şi un 1.2 TCe, un agregat în patru cilindri cu capacitatea de 1.200 cmc ce livrează 115 CP şi un cuplu motor de 190 Nm. Acest propulsor dispune de injecţie directă pe benzină şi supraalimentare printr-o turbină.

La diesele, intrarea se face cu modelul de bază 1.5dCi şi 75 CP. Dispunând de un cuplu motor de 200 Nm la 1.750 rpm, acesta permite atingerea unei viteze de 168 km/h, consumul fiind extrem de evantajos, doar 3,6 litri la sută. Emisiile sunt de 95 grame CO2 la km.

Noul dCi de 1,5 litri, 90 CP şi 220 Nm anunţă un consum de 3,4 litri de motorină şi emisii de 90 grame CO2 la km, aceasta fiind una dintre cele mai scăzute valori ale emisiilor pentru un diesel din industria auto. Aceste rezultate au fost posibile graţie tehnologiei Start&Stop cu sistem de recuperare a energiei la frânare.

Interfaţa centrului de comandă din interiorul noului Renault Clio Grandtour este împrumutată de la citadină şi se numeşte R-Link. Aceasta este o tabletă de 18 cm cu ecran tactil încastrată în bord ce include şi un sistem de navigaţie TomTom, funcţii multimedia, Bluetooth, USB, servicii de conexiune internet şi aplicaţii diverse. Asemenea hatcback-ului, şi Renault Clio IV Grandtour va dispune de trei linii de echipare: Authentique, Expression şi Dinamique, fiecare cu opţionale ce individualizeză breakul francez de clasă mică.

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
6
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide