Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 24 Mar. 2011, 11:49
0
1893

Nou venit in gama: Peugeot 508

nou venit gama peugeot 508
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Pentru ca are ca target clientii segmentului berlinelor medii, reprezentat de VW Passat si Opel Insignia, Peugeot 508 a imprumutat foarte mult din rigoarea nemteasca, lucru care se simte cel mai mult la interior.

Exteriorul berlinei dimensionat generos (4,8 m X 1,85m X 1,45m), pastreaza in schimb linia laterala cu cea a fratelui de platforma Citroen C5, avand geamuri laterale mici si capacul portbagajului inalt, ceea ce ii da un aspect mai dinamic. S-au scurtat traditionalele console alungite din spate si, in special, cea din fata, prezente pe 407 si 308, console care incomodau foarte mult la escaladarea unei borduri, care determinau slefuirea spoilerului din cauza balansului la trecerea prin gropi sau santuri, sau puneau probleme la manevrele de parcare pe spatii mici.

Stopurile au forma de migdala si se prelungesc pe aripile posterioare, desenul lor aducand cu cele de la Jaguar XJ. Ecranul sistemului de navigatie si infotainment este pozitionat in partea superioara a bordului, iar centrala de comanda cu buton rotativ si tastele de acces rapid sunt parca preluate direct de la Audi sau BMW.

Asemanarea cu limuzinele germane merge pana la utilizarea unui fundal albastru pentru ceasurile de bord cu acul indicator iluminat in rosu - ca la VW, ceea ce este de mare efect noaptea. Mai lunga cu doar 2 cm decat sedanul, versiunea break 508 SW are un portbagaj generos de 560 de litri (fata de 516 litri la limuzina), volum care se poate extinde prin rabatarea banchetei pana la 1.600 de litri.

Gratie utilizarii pentru puntea spate a unei noi suspensii de tip multilink, confortul pasagerilor este mult imbunatatit, iar stabilitatea in curbe este admirabila. Peugeot 508 este oferit cu un motor pe benzina de 1,6 litri in doua trepte de putere. Cel aspirat 1.6 VTi de 120 CP si 160 Nm demareaza 0-100km/h in 11,5 sec, atinge 203 km/h si consuma 6,2 litri de benzina. Varianta turbo 1.6 THP dezvolta 156 CP, adica aproape 100 CP/1 litru cilindree si un cuplu de 240 Nm. Acceleratia se realizeaza in 8,6 sec, viteza maxima este de 222 km/h si consuma doar 6,4 litri.

Motorinele sunt in cinci versiuni si au trei tipuri de cilindree: de 1.600 cmc, de 2.000 cmc si de 2.200 cmc. Intrarea se face cu 1.6 HDI de 112 CP si 240 Nm, 1.6  E-HDI de 112 CP si 270 Nm – care este si cel mai retinut la consum, doar 4,4 litri diesel si care are emisii de 115 grame CO2 la km. Versiunile 2.0HDI au puteri de 140 CP si 163 CP si un cuplu de 320 Nm, respectiv 340 Nm.

Ambele accelereaza intr-un timp ce depaseste cu un pic pragul de 9 secunde, cea de 163 CP consumand 5,7 litri de motorina, cu aproape 1 litru mai mult ca cealalta. Puternica versiune 2.2 HDI are 204 CP si 450 Nm si este cuplata la o cutie de viteze automata in 6 trepte. Ultima care va veni va fi o versiunea hibrida cu un motor electric de 40 CP.

Pretul lui Peugeot 508 porneste de la 17.000 de euro pentru motorizarea pe benzina 1.6 Vti, iar dieselul 1.6 HDI costa in jur de 18.000 de euro.

Citynews.ro
Foto: www.automotorblog.com

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
6
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide