Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Miercuri, 23 Mai. 2012, 15:43
0
2209

Lecţie de ecologie predată de Audi A8 Hybrid

9846_
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

„Yacht-ul” din Ingolstadt de 5,2 metri lungime şi 2 metri lăţime ce oferă un confort suprem şi dotări ale interiorului ce pot fi asemănate cu decorarea unui palat Thai, toate acestea vor fi în curând disponibile pe modelul Audi A8 împreună cu o frugală versiune hibridă. Cea mai economică navă amiral Audi, modelul A8 Hybrid, aduce avantaje atât prin prisma scutirii acestuia de la plata taxei de poluare, un impozit anual modest dar şi un consum ce se cifrează la 6,3 litri. Şi, poate cel mai interesant lucru este faptul că ajutorul propulsiei electrice este un agregat pe benzină de doar 2.0 TFSI.

Sistemul de propulsie hibrid este similar cu cel de pe SUV-ul Q5 Hybrid, propulsorul termic de 2.000 cmc supraalimentat având o putere de 211 CP iar motorul electric montat în spatele acestuia generează 54 CP. Puterea totală a ansamblului hibrid este de 245 CP iar cuplul motor este de 480 Nm, valori comparabile cu cele ale unei versiuni 3.0 TDI. Transmisia este pe puntea anterioară şi este realizată printr-o cutie automată Tiptronic în 8 trepte ce dispune de un levier cu un design comparabil cu manşa unui avion.

Bateriile Li-Ion cu o capacitate de 1,3 kWh au fost montate în portbagaj, ceea ce a redus capacitatea acestuia cu 165 de litri, rămânând totuşi un volum util de 335 litri. Ceasurile de la bord dispun în jumătatea stângă de două indicatoare, primul afişând starea bateriei între un minim şi maxim, iar un turometru special îţi recomandă menţinerea acului la un nivel cât mai jos, în segmente inferioare ale gradaţiilor ce adoptă culoarea verde. Atunci când acul se află sub un anumit nivel, bateria poate fi încărcată din mers de către motorul termic, recuperarea energiei făcându-se şi la frânări. Audi A8 Hybrid creează astfel un spirit al eficienţei, al cumpătării şi al respectului faţă de mediu.

Toate aceste tehnologii verzi se traduc şi prin nişte performanţe interesante: 0-100 km/h în 7,7 secunde, viteza maximă fiind de 235 km/h. Graţie utilizării masive a aluminiului în structura Audi Space Frame şi la multe dintre componentele mecanice, masa modelului A8 Hybrid este mult mai scăzută decât a celorlalţi concurenţi hibrizi din segmentul de lux precum Lexus LS ori BMW ActiveHybrid 7. Efectele directe sunt asupra consumului, dar sunt regăsite şi la supleţea în manevrare. Acest metal va căpăta în viitorul industriei auto o şi mai mare impotanţă, deoarece un automobil fabricat din aluminiu poate fi cu până la 40% mai uşor. Acest lucru coroborat cu o serie de noutăţi tehnice anunţă noul Audi A8 Hybrid ca fiind mai economic decât rivalele sale, consumul de benzină fiind de doar 6,3 litri la sută iar emisiile cochetând cu pragul de 140 de grame CO2 la km.

La exterior, faţă de un A8 normal, modelul hibrid vine cu modificări estetice discrete ce ţin de câteva tuşe noi la nivelul grilei radiatorului, la spoilerul faţă ce dispune în interiorul fantelor din colţuri de câte două baghete cromate paralele ori jantele din aluminiu cu decupaje în formă de elice cu zece pale. Cadranele şi bordul sunt o operă de artă tridimensională, cu muchii şi culori estetice, care se potrivesc de minune cu liniile generale ale designului adoptat de A8 Hybrid. Maşina rămâne totuşi o limuzină care poate fi folosită şi la protocol, deci habitabilitatea pe locurile din spate este foarte importantă. În acest sens, se poate comanda o cotieră rabatabilă lată, ce include comenzile pentru climatizarea din spate şi cele de entertainment. Accesorii opţionale precum pielea Alcantara de pe plafon şi fotolii, materialele de fineţe pentru interior care includ lemnul, aluminul sau diferite alte texturi metalice sau lemnoase, ori butoanele care fac un ‘click’ discret la apăsare, astfel încât şoferul să primească confirmarea tactilă şi auditivă, toate acestea te fac să percepi maşina ca fiind una cu adevărat specială.

Citynews.ro

Foto: http://graphics8.nytimes.com

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
6
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide