Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 15 Iun. 2012, 12:29
0
5294

Declinarea gamei VW Golf continuă cu GTI Cabrio

6652_
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

 

Volkswagen reuşeşte să ducă pe mai departe cu succes visul multor generaţii de iubitori ai fenomenului GTI, lansând vara aceasta prima versiune decapotabilă GTI din longeviva istorie a modelului Golf.

Bazat pe a şasea generaţie a compactei, GTI Cabrio este lung de 4,25 metri, are 1,78 m lăţime, 1,42 m înălţime, la un ampatament de 2,57 metri. Estetic vorbind, această versiune adoptă elemente de design specific sportive, pornind de la grila radiatorului cu faguri brăzdată de nişte fine nervuri paralele vopsite în roşu, logo-uri GTI, blocuri optice cu tentă fumurie şi diode LED, extensii ale pragurilor şi ţevi duble ale evacuării.   

Sportivul cabriolet cu patru locuri individuale dispune de un portbagaj cu un volum limitat la doar 250 de litri, aceasta din cauza mecanismului plafonului, dar există o fantă în spătarul scaunelor prin care se pot transporta obiecte mai lungi.

Stâlpii parbrizului sunt mai înclinaţi comparativ cu versiunea compactă şi continuă aproape aceeaşi linie cu capota. Atunci când este descoperit, partea din spate este destul de pătrăţoasă, design inspirat parcă de la Audi A3 Cabrio. Stopurile au diode cu LED preluate de la hot-hatch-ul GTI, cu un puternic impact vizual noaptea.

Pentru a nu interfera ca imagine cu VW Eos care are hard-top metalic, noul Golf Cabrio adoptă un acoperis textil (soft-top) în trei straturi prin care s-a reuşit menţinerea costurilor de producţie la un nivel mai scăzut. Totuşi, proiectarea cabrioletului nu a constat într-o simplă decapitare a variantei Golf în trei usi, inginerii Volkswagen reuşind să-i asigure maşinii o rigiditate suplimentară, crucială pentru siguranţă, în lipsa plafonului şi a stâlpilor centrali. Acest lucru s-a obţinut printr-un dezavataj relativ, tradus printr-o greutate suplimentară de aproape 170 kg faţă de versiunea compactă, masă regăsită în ranforsările suplimentare şi structurile de otel dispuse în punctele cheie ale caroseriei şi ale şasiului. 

Motorizarea noului Golf GTI Cabrio o reprezintă un propulsor TSI supraalimentat cu cilindreea de 2,0 litri, capabil să furnizeze 211 CP la 5.300 rpm şi un cuplu motor de 280 Nm, livraţi integral de la doar 1.800 rpm.

Performanţele sunt excelente, comparabile cu modelul aniversar GTI Edition 35 de acum doi ani, versiune care storcea 235 CP din motorul turbo de 2.0 litri  derivat din GTI-ului de atunci. Astfel, sprintul noului VW Cabrio GTI până la prima sută de km/h cu start de pe loc se petrece în doar 7,3 secunde iar viteza maximă este de 237 km/h.

Acţionarea acoperişului se face electro-hidraulic de la un buton. În cazul în care vă surprinde o ploaie neanunţată de vară, trebuie sa ştiţi că noul Golf Cabrio GTI are nevoie de doar 11 secunde pentru ridicarea pavilionului textil şi de 9 secunde pentru operaţiunea inversă. Totul se poate realiza şi din mers, condiţia fiind ca vitezometrul să nu sară de 30 km/h.

Securitatea la  bordul unui cabriolet este foarte importanta, iar Volkswagen a pregătit pentru noul Cabriolet Golf GTI bare antirostogolire retractabile cu câteva fracţiuni de secundă înainte ca senzorii să detecteze vreun pericol de derapare sau rostogolire. De asemenea, există o pleiada de airbag-uri pentru cap, torace, genunchi sau frontale care au rolul de a-ţi asigura un confort psihic, ştiind că nu ti se poate intampla nimic rău.

Dacă preţul hot-hatch-ului GTI porneşte de la 26.000 de euro, versiunea Cabrio GTI va costa cu cel puţin 1.000 de euro mai mult. Noul VW Golf GTI Cabrio va dispune de diferenţiale blocabile longitudinale EDS şi transversale XDS pentru a utiliza cuplul motor cât mai eficient, dar şi pentru a obţine aderenţă maximă şi un comportament exemplar pe viraje. 

Viitorul model compact VW Golf VII GTI programat pentru această toamnă, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, va fi mai puternic chiar şi decât actuala versiune Golf R animată de un propulsor cu arhitectură V6 de 3,6 litri.

citynews.ro

Foto: netcarshow.com

 

Articole din aceeasi categorie
Ghicesti? Se pune pe masina, iar dupa ce s-a montat, nu se vede absolut nici o schimbare vizibila, desi s-a aplicat destul de greu.
14 Dec. 2018
08:30
0
Arhiepiscopia Ortodoxă a Vadului, Feleacului și Clujului, împreună cu membrii Asociației „Transilvania Leaders” oferă un ajutor în valoare de 80.000 de lei, pentru a sprijini refacerea Palatului Episc
14 Sep. 2018
10:05
0
Cea de-a opta ediție a Festivalului automobilistic Klausenburg Retro Racing se va desfășura în perioada 15-16 septembrie în centrul municipiului Dej.
29 Aug. 2018
14:34
0
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă noi modificări în ceea ce privește circulația, în încercarea de a fluidiza traficul din oraș.
17 Mai. 2018
12:40
0
Autoritățile buzoiene sunt disperate. Ca urmare a închiderii pentru reparații a unui sens de mers pe podul de la Mărăcineni, cozile de mașini se întind pe sute de metri la ore de vârf.
13 Apr. 2018
11:28
0
Primăria Cluj-Napoca, împreună cu Poliția Rutieră, a decis interzicerea virajelor la stânga în toate intersecțiile străzilor Alexandru Vaida Voevod și Teodor Mihali cu străzile sau aleile adiacente.
30 Mar. 2018
16:48
3

Recomandari

Post new comment

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide